Det är vår!!

2015-03-15
15:38:00
Så himla härligt, solen skiner och man behöver inte bylsa på sig en massa kläder :D Saevar gick ett pass på utebanan och kändes superfin. Frökk fick gå ett pass i skogen och även hon kändes trevlig, tror det var den 13/4 så ska jag rida lektion med henne. Och så Vallen skrittades 25-30 min längs grusvägen, han blev jätte förvånad när jag plötsligt hoppade upp på honom igen och när vi kom till det stället där vi alltid vänder när jag promenerar med honom så tyckte han att det var skumt att vi skulle fortsätta. Han var väldigt glad iaf huvudet högt och örona framåt :) <3
 
 
Jag älskar utebanan när det är bra väder, den är så stor 30x70 tror jag eller ännu större, den är mkt större än ridhuset iaf som är 20x60 :D Vi har verkligen bra träningsmöjligheter här med ridskolan precis bredvid och så enormt med bra ridvägar när man rider ut :) det enda jag saknar är en ovalbana, men det funkar ganska bra med grusvägarna också :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är oxå tyvärr alldeles för dålig på matte så veterinär känns långt bort, haha! Klarade precis matteB liksom. :p men veterinär vore drömmen ändå...

Svar: Haha ja jag klarade också precis matte B :p
raggsockornas.blogg.se

2015-03-16 @ 06:51:47 - http://malinsjolander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0