Praktik

2015-01-27
14:53:10
Nästa vecka åker jag och resten av min klass ut på praktik i 4 veckor, och direkt efter det har vi sportlov. Min plan var att åka till Island och göra praktik där men jag har hamnat i en sån svacka att jag inte alls är motiverad till det. En annan gång! 
Istället åker jag och Vidde hem i helgen och är hemma i 5 veckor. Det kommer antagligen bli så att jag gör praktik hos en ridskola + hos veterinär i en vecka, men vi får se. Ska bli skönt att komma hem, har inte varit hemma sen runt höstlovet tror jag... Är också anmäld till årets första tävling och ska antagligen åka på en till också, får berätta mer om det snart! 

Unghästar som hippologstudenterna tränar, isabellen längst fram är våran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0