En sån där dag!

2015-02-15
15:33:00
När man får en sån där ridkänsla så man bara ser ut såhär :D :D Fina Saevar <3 <3
 
Efter tävling brukar alltid mina hästar få ledigt några dagar, bara vila upp sig och smälta allt, så det har sett ut såhär...
 
Lördag. Vintermästerskapen
Söndag. Ledig
Måndag. Ledig
Tisdag. Ledig
Onsdag. Lugn uteritt mest skritt och lite jogg i lång och låg form
Torsdag. Ledig
Fredag. Ledig
Lördag. Utertitt, red en lite längre tur med Agnes med mkt galopp och snabb tölt
Söndag. Ridhus, kort tölt, volter, öppnor, skritt tölt övergångar små tempoväxlingar, lite trav och sen galoppfattningar och tempoväxlingar i galopp, åhh galoppen börjar bli fin och reglerbar nu nu :) 
Måndag. promenad
Tisdag. Ridhus, lösgörande kort pass
Onsdag. Kurs för Johan
Torsdag. Ledig
Fredag. Ledig
Lördag. Uteritt med mamma och Geisli, skritt trav och lite galopp
Söndag. Ridhus, Träna på det vi gjorde på kursen
 
 
Saevar och jag i pass för ett tag sen, jag ser helt muppig ut så jag fick inte vara med :P när ser jag inte muppig ut i pass? en dag hoppas jag på att se normal ut haha.
 
Blir kul i vår när vi ska debutera femgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0