Dagen

2015-04-21
19:20:32
Började med att tävla Vidde, V5 och T2. V5an kändes urkass, noll framåtbjudning, passtaktig, lång och på framdelen... Kändes dåligt redan när jag tog ut honom ur hagen ungefär. Trots det fick vi 5,0 av båda domarna så det kändes ju bra ändå. Han var lite bättre till T2an men även där var det noll framåtbjudning. Men där fick vi 5,0 av en domare och 5,3 av en så det kändes ju urbra! Inte jättelångt ifrån A-klassgränsen och det var ändå första gången vi tävlar T2.
Efter Vidde var det Blikas tur, och hon var så himla flott så jag började nästan gråta i collectingring haha... Men så glömmer jag ju bort att rida inne på banan, såklart... Urflott häst men inga skillnader i tempot i tölten och så fel galopp on top of that. T1an gick väl ungefär likadant, superflott häst men knappt några skillnader i tempot, då blir ju poängen därefter. 
Bara att köra igen om 2 veckor, får hoppas på att jag lärt mig rida innan dess!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0