-

2015-04-07
11:10:03
Igår hamnade jag på akuten efter att ha trillat av hästen, var ute och red i skogen, hoppade över en stock och när jag stod i fältsits gick ena stiglädret av... 😖 hamnade under hästen och blev trampad/sparkad i ansiktet. 
Har som tur är "bara" hjärnskakning och en massa mjukdelsskador i ansiktet. Blir ingen ridning på ett tag framöver :(
Blir lite rädd när jag tänker på hur illa det kunde ha gått. Kommer trippelkolla stiglädrena innan varje gång jag rider i fortsättningen...




Kommentarer
Postat av: www.isbrudarna.se - Natalie skriver

Men gud vad hemskt. Vad hade du för stigläder och hur/vart gick dom av? Kan du ta en bild och visa? Tur att det inte vart värre skador iallafall. Vila upp dig nu!
/ Natalie

Svar: Hade såna där stigläder med T-spännen från hööks med något nylonaktigt vid fästet, dom gick inte av så att dom gick sönder men dom hoppade liksom ur fästet i sadeln :/ aldrig varit med om något liknande... Tack så jättemycket för omtanken!
raggsockornas.blogg.se

2015-04-13 @ 01:23:53 - http://isbrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0