Hallå!

2014-08-24
09:56:48
I torsdags blev Frökk vaccinerad så hon vilar några dagar nu. Nästa helg åker vi till Romme. Jag vill ge det en sista chans i alla fall. Jag hoppas så klart på ett litet kval vi har ju varit så nära. Men även om vi inte lyckas är jag otroligt nöjd över hur Frökk har utvecklats denna säsong och det är också bra träning för jag planerar för visning i vår och Gaedinga är ju så bra för det ingår ungefär samma moment som i en avelsvisning. Känns kul att få chansen att träna en så talangfull häst för visning, jag hoppas att jag lyckas göra det bra också :) men bara passen sitter så tror jag det kan bli en rätt fin bedömning. 

Har äntligen kommit till skott och bokat en lektion för Johanna också, har velat träna för henne länge men först var det svårt att få tid för hon var mammaledig och sen blev ju Valtyr skadad, men nu känns det som att Frökk börjar komma så långt så det är dags för lite träning för instruktör. Ska bli jätte kul :) även Agnes ska få lite sista drillning inför GKSM. 


Alla borde ha en egen Frökk <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0