Bästa Yr

2013-10-31
15:28:37
Jag är så glad över min Yr, hon är precis vad jag behövde efter Örn. Efter att förlorat sin bästa vän, min once on a life time häst, så kändes det som att jag aldrig kommer hitta rätt häst igen.
 
Men då berättade Jenny några veckor innan Örn skulle lämna mig om Yr. Ju mer Jenny berätta om henne, desto mer förtjust blev jag, när jag sedan fick första korten på henne såg jag dirket det är min häst. Den är en konstig känska men ack så underbar när man kan via en bild se att det är rätt häst. Lustigt nog så är det på samma sätt jag köpt alla mina hästar, kärlek vid första ögonkastet.
 
Har inte ägt Yr så länge men jag är redan väldigt fäst vid henne, hon är min nya stjärna, min framtid. Det är så galet roligt att rida nu, varje gång får man avsluta med ett leende. Det känns som att denna häst inte har några gränser hon gör mig bara mer och mer lycklig för var dag som går. Jag tror inte att jag kan tacka Jenny nog för att hon hittade värdens bästa häst åt mig. Tänk att det finns sånna änglar som Jenny, som hjälpte mig att finna en ny vän, mitt i allt sorliga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0