Från utkastet

2013-05-29
12:34:09
Hitta detta inläg i utkast, mina tävlinsplaner med Örn. Allt blir inte som man alltid täkt sig.
 
Som det ser ut nu och känns så blickar vi framåt mot vad 2013 har att erbjuda oss. 2012 var ett mycket krävande år för oss, både psykiskt och fysiskt. En massa veterinär och klinikbesök, ångest, operation, komplikationer, igångsättning. 
 
Nu ligger fokucen på att bygga upp honom på nytt, nya muskler som ska orka med alla kommande tävlingar. Jag skyndar långsamt och vet inte ännu hur jag kommer lägga upp tävlandet till våren.
 
Men det lutar mot att vi kommer starta lätta klasser till att börja med, ingen press bara känna glädje. 
 

Nu är jag utan min bästa älskade Örn, men istället så har jag fått chansen att förvalta Yr. Med henne är målen inte det samma som Örn, Yr har mer kapacitet. Bätte gång, så mina mål blir annurlunda med henne. Först och främst ska vi lära känna varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0