Jag lever!

2013-02-28
18:36:18
Har bara varit otroligt dålig på att uppdatera, men jag har otroligt mycket plugg och ovanpå det tränar jag hästar på eftermiddagarna, sen ska man hinna läsa lite litteratur och så slocknar jag efter det. Idag var jag i alla fall ledig så jag var iväg till Johan och red lektion. Den här gången hade jag förberett mig ordentligt och det kändes riktigt bra :) Jag blir bara så arg efteråt för att jag inte får till det lika bra sen när jag tränar hemma. Det blir ju såklart bättre och bättre hela tiden och vi har utvecklats otroligt mycket sen vi börjde träna för honom, men jag vill ju ha den där känslan som jag har hos Johan alltid ;)
 
Efteråt så åkte jag in till Börjes som har öppnat i upplands Bro och de hade helt galen rea. Hade med lätthet kunnat ta med mig hela affären hem om jag hade haft mer pengar. Jag köpte i alla fall en kingsland kavaj, det gick bara inte att låta bli när det var halva priset och den är ju såå snygg :)
 
 
Den kommer också matcha mitt Equiline bling bling schabrak perfekt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0