Duktig bloggare här!

2015-06-29
08:59:36
Tur att Isabella håller lite liv här :P 
 
Vad händer hos mig då? 
 
Alla valparna utom lilla Vilda som ska behållas har flyttat, jag har gått en hel del kurser och lärt mig väldigt mycket, Saevar har gjort en helt fantastisk utveckling den här säsongen och har gått från att debutera V5 i februari till att kvala SM i F1 i juni :) Frökken har åkt iväg på träning och ska förhoppningsvis avelsvisas i augusti. Saevar kommer åka på träning i januari för ny visning då vi tror att han kan höja en hel del. Det jobbiga blir att vara utan honom ett tag, Hur ska jag klara mig? underbara häst! <3 
 
Valtyr är igång igen och känns glad och fräsch :) Agnes rider honom ganska mycket och var på sin första kurs för nån vecka sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0