Träns?

2015-03-08
13:56:58
Eftersom jag vann massa prispengar igår :D så har jag lovat Saevar ett nytt träns, frågan är bara om jag ska köpa en rundsydd remont från Otto schumacher eller om jag ska satsa på ett PS youngster revolution, jag tycker egentligen att OS är snyggast, men jag gillar idén med det breda nackstycket och att det är lite stabilare när det sitter ihop.
 
Varför finns inget rundsytt remontträns från PS? hade ju vart perfekt ju :)
 
Sen ska jag betala mitt ridhuskort som går ut så jag kan fortsätta träna där och så lite mer ridlektioner. 
 
Saevar är nu ute i hagen igen och står och solar sig och käkar sin lunch, fina hästen han har skött sig så bra.
 
 
 
 
Hittade ingen bra bild, men tycker det är fint med dom rundsydda med lite bredare nosgrimma. Vad skulle ni ha valt? kanske ett helt annat alternativ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0