I övermorgon

2015-03-05
22:58:20
...så åker jag och Vidde hem till Wången igen. Synd att skolan börjar nu, hade väldigt gärna åkt och tittat på vintermästerskapen på lördag!
På vägen upp tar vi med oss Tindur, en valack som jag hade med mig på Wången förra terminen. Han ska till bollnäs på träning och sen försäljning, tråkigt såklart men förhoppningsvis får han ett bra hem. 
Jag ser fram emot att ha ridhus på stallplan igen, jag och Vidde har bara ridit i skogen i 5 veckor nu. Han har fått grym kondis och är stark och ren i alla gångarter men lydnaden är lite sådär för tillfället... Öva öva öva 😏
Och på måndag får jag äntligen rida älskade bästa Blika igen! 


Tindur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0