Bloggande...

2014-10-25
17:43:02
Från att ha drivit en rätt stor blogg på min egen hemsida, till att ha en ännu lite större här med Cia och Carro, blev iaf ett eller flera inlägg varje dag under flera års tid. Men allt har sin tid och det känns lite som att när man bloggat tillräckligt länge så har man redan skrivit allt? flera bloggar försvinner nu och även vår är lite gles mellan inläggen. Kanske kommer lusten tillbaka, kanske inte? När det känns som man redan har sagt allt och lite till...
 
Från att ha haft flera hundra läsare dagligen till att ha under 100...
 
Jag kommer ha kvar bloggen och skriva lite då och då när jag känner för det, men det är mest för min egen skull för att jag ibland får lust att skriva lite om vad som händer.
 
Just nu händer inte mkt alls så det finns inte mkt att skriva om, vädret är grått och trist, jag jobbar rätt mkt och både Frökk och Saevar är under igångsättning efter vila så båda rids bara i skogen några dagar i veckan.
 
Men kanske kommer jag tillbaka om en tid när det händer lite mer kring hästarna och jag har lite mer att skriva om :)
 
Red Frökken igår igen iaf efter 5 veckors vila efter SM, och vilket lyckopiller hon är, hon är alltid så pigg och glad och älskar allt :) 
 
 
En något lerigare och hårigare Frökk :) <3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du får inte sluta blogga. Det finns ju så mycket du kan skriva om, tex hur det går till att köpa häst från Island, betäckning, utrustning, olika tränare mm. Du kan ju så mycket som du måste dela med dig av. Mvh. Nettan och Snorri 💗

Svar: Tack, nu börjar det hända lite mer kring hästarna så kanske blir det lite mer bloggning nu :) men annars kan man lägga till mig på Facebook och följa mig på instagram.
raggsockornas.blogg.se

2014-10-26 @ 11:34:48 - http://kennelbagbys.se
Postat av: Alexandra

Jag vet! Jättetråkigt att alla islands bloggar försvunnit 😔 jag uppskattar iaf när du skriver!

2014-10-27 @ 15:41:53
Postat av: Alexandra

Jag vet! Jättetråkigt att alla islands bloggar försvunnit 😔 jag uppskattar iaf när du skriver!

Svar: Tack :)
raggsockornas.blogg.se

2014-10-27 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0