Asså Åhh :)

2013-10-31
21:52:09
Spännande grejer på G tror jag, vågar inte säga något än för inget är helt klart. Men håll tummarna stenhårt för att det blir så som jag vill!! Skulle vara så grymt kul om jag fick den här chansen :D
 
Jag har svårt för att bete mig normalt i såna här situationer, vill bara springa 40 varv runt huset och skrika rakt ut typ, normal? nej ;) Och jag har ännu svårare för att koncentrera mig på att skriva tentan. Så larvigt det är 3 ynka sidor som ska skrivas och det borde vart klart för länge sen ändå drar jag på det, fy skäms. Jag har alldeles för roligt liv här ute, jag borde bo på en öde ö utan en enda sysselsättning förutom litteraturen.
 
Tjing tjong plong hoppas ni har en fin kväll :)
 
 
Min fina Tequila och hennes valp Alizia som nu bor i Kiruna får stå för bilden idag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0