Tjoho!

2013-05-30
14:58:22
Peppad och glad som tusan :) Igår red jag bästa ridpasset någonsin på min svarteman, jag grinade, skrattade och var alldeles vinglig efteråt. Körde igenom alla gångarterna längs grusvägen och han bara dansade, han var helt galen, fast på ett bra sätt. Det här kommer jag leva länge på. Jag har fått uppleva tölt och flygande pass som jag inte trodde kunde finnas. Han var såå explosiv och totalt med på hjälperna. Passen var liksom inte på marken alls utan högt uppe i luften, rörelserna var enorma och hastigheten var så snabb så jag inte trodde att det kunde gå så snabbt. Otroligt häftig upplevelse måste jag säga. Den dagen vi får fram det på tävlingsbanan då blir det svårt att slå oss.
 
Idag blir det ett kort pass på ridbanan med fokus på att lyssna och bli mjuk i kroppen och imorgon blir det tävling igen. 38st elitekipage och nationell tävling, helt galet och vi har nog ingen chans bland alla dessa, men vi ska dit och göra så gott vi kan i dagsläget och rida för poängen och kommentarerna så vi vet vad vi ska jobba vidare på, alla måste ju börja någonstans eller hur?
 
Igår fick jag mail från SIF om uppföljningen till avelsvisarkursen och jag ska få gå den 1.a juli och 15-16 augusti för världens bästa Johan, ska bli så himla kul :)
 
 
Vallema och jag på avelskurs del 1, blir kul att se hur vi utvecklat oss under våren och sommarens träning :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva T

VAd kul att det gick bra!
Härlig bild också....

2013-06-07 @ 10:08:39 - http://alvat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0