Nöta nöta nöta och....

2013-05-31
19:15:00
...Åter nöta på smådetaljer är det som gäller! Var på Strömsholm nationella idag och startade F1. Valtyr kändes riktigt trevlig och det belönade sig bra 6.5 från alla domare utom en som gav 6.0, fick kommentaren MKT flott från en domare och det känns kul :) Passen gick dock lite sisådär, förut har vi kört på fegläggningar och fått avdrag på sen in i sväv, nu har jag mkt mer tryck i han och mkt bättre passkvalite men jag får inte riktigt passläggningarna där jag vill så jag fick avdrag för tidig och sen läggning. Så vi behöver nöta passläggningar och lydnad och verkligen få dom precis där jag vill.
 
Annars känner jag mig rätt nöjd ändå, gick ut på 5.87 och kom 18 av 36 startande, ingen topp placering, men det var helt sinnessjukt motstånd också med i princip hela svenska eliten så det var en bra prestation för att vara oss :)
 
Imorgon blir det T2 och det kan gå lite hur som helst haha vi har fått allt mellan 4.5 och 6.5 på löstygel den här säsongen... Men vi ska ge det ett försök iaf :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till :) Kommer och kikar.

2013-05-31 @ 20:55:57 - http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0