Jag gillar...

2013-07-30
13:30:47
Att fler och fler tillverkare av träns har börjat göra träns utan käkremmen. Från början var det ju nästan bara islandstränsen som inte hade käkrem, men nu börjar det bli allt vanligare och det tycker jag är bra för då blir tränsutbudet större för oss islandshästryttare som inte gillar den.
 
Personligen tycker jag att käkremmen är både jobbig att spänna, ju färre spännen destå bättre och dessutom tycker jag att den är rätt ful, det är ju mkt snyggare utan den.
 
Vad tycker ni är snyggast med eller utan käkrem?
 
Hööks har ett träns i sin nya katalog som är utan
 
 
Och även PS of sweden har gjort flera träns som är utan, vet ni några fler fina utan?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0